Ogólnopolska sieć sklepów z asortymentem AGD, RTV, IT, GSM, obchodzi w tym roku swoje 15-lecie. Z okazji urodzin firma NEONET przygotowała dla klientów, wyjątkowo atrakcyjne oferty, konkurs konsumencki, a także postanowiła odświeżyć nieco wizerunek.
Historia sieci sięga 2003 roku – to wtedy powstał pierwszy sklep stacjonarny we Wrocławiu. Od tamtej pory firma stawia sobie za cel fachowe doradztwo w zakresie wyboru elektroniki, telewizorów, komputerów i akcesoriów gospodarstwa domowego, którym dzieli się zarówno z klientami indywidualnymi, jak i biznesowymi. W ciągu 15 lat sieć rozszerzyła działalność do blisko 300 sklepów, które zatrudniają prawie 3000 pracowników. W 2010 roku uruchomiony został sklep internetowy Neonet.pl, pozwalający łączyć sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.
Aby uczcić 15-lecie na rynku NEONET postawił też na rebranding – zdecydował się odświeżyć identyfikację wizualną. Modyfikacji poddany został logotyp, a także cały sklep internetowy – nowa strona jest bardziej klarowna, można poruszać się po niej jeszcze bardziej intuicyjnie. Firma rozszerzyła także zakres działań w social mediach, uruchamiając swój kanał na Instagramie.
Z okazji 15-lecia NEONETU mamy dla was cztery bony zakupowe, każdy warty 100 zł. Wystarczy wysłać do nas maila, podając imię, nazwisko i nr telefonu, a wśród osób, które prześlą nam wiadomość nagrodzimy cztery, które otrzymają bony. Na maile czekamy do środy (28 listopada) do godz. 14:00 pod adresem: sekretariat@walbrzyski.pl. W temacie prosimy wpisać NEONET. Do zwycięzców zadzwonimy.
Bony można wykorzystać w sklepie internetowym (wpisując otrzymane kody w odpowiednim polu w koszyku przy finalizacji zamówienia) oraz w sklepach stacjonarnych (należy poinformować sprzedawcę o chęci wykorzystania takiego kodu). Bony obowiązują na cały asortyment i można je wykorzystać do końca stycznia 2019 roku.
TS
Fot. użyczone/NEONET
Dodaj komentarz