Przez cały ubiegły weekend w Centrum Handlowym „Aleja Bielany”we Wrocławiu przedstawiciele Głuszycy prowadzili kampanię promocyjną tras #Active znajdujących się na terenie Głuszycy, Jedliny-Zdroju i Walimia. Było to kolejne działanie w ramach projektu „Aktywny Trójkąt – promocja tras #Active w Górach Swoich”.
Na stoisku promocyjnym można było otrzymać ulotkę, mapę oraz gadżety promocyjne, zachęcające do poznania nowego produktu turystycznego oraz atrakcji turystycznych znajdujących się na obszarze trzech sąsiadujących ze sobą gmin. Osoby preferujące aktywny wypoczynek mogły zdobyć więcej informacji na temat tras dedykowanych dla rowerzystów, biegaczy oraz uprawiających nordic-walking.
Celem akcji promocyjnej było dotarcie do jak największej ilości osób z terenu województwa dolnośląskiego, potencjalnych użytkowników tras #Active.
Przypomnijmy, że gmina Głuszyca pozyskała ponad 14,5 tys. zł na promowanie tras # Active przebiegających przez Głuszycę, Jedlinę-Zdrój i Walim w ramach projektu grantowego „Inicjatywy służące promocji regionu” realizowanego przez Lokalną Grupę Działania „Partnerstwo Sowiogórskie”.
Fot. użyczone (UM Głuszyca)
Dodaj komentarz