Aktualności

Książ, Osówka i Zagórze promują nas w Europie – zobacz spot reklamowy

Kadr z filmu reklamującego Dolny Śląsk

Od 1 marca, na antenie największych polskich stacji telewizyjnych, portali informacyjnych oraz prestiżowych zagranicznych kanałów rozpocznie się kampania promocyjna pt. „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”.

Centralnym punktem kampanii jest spot promocyjny, przedstawiający sześć tajemniczych obiektów Dolnego Śląska – trzy z nich: Osówkę, Książ i zaporę wodną na jeziorze Bystrzyckim z terenu naszego powiatu. Będzie też kampania billboardowa oraz w Internecie.

Wszystkie miejsca pokazywane w spocie są niezwykłe, piękne i niepowtarzalne, zresztą podobnych można znaleźć jeszcze co najmniej kilka w regionie, w moim sercu jednak, Zamek Książ zajmuje szczególne miejsce i stąd moje starania” – dodaje Jerzy Tutaj.

Kampania promocyjna „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” jest pierwszą częścią realizacji strategii wizerunkowej województwa przewidzianej na lata 2011-2013. Jej celem jest budowanie rozpoznawalności i identyfikacji marki Dolnego Śląska jako województwa atrakcyjnego turystycznie, o niezwykłej i nie do końca odkrytej historii. Stąd też obiekty, przez jakie będzie promował się Dolny Śląsk, mają jedną wspólną cechę: tajemniczość. W spocie zobaczymy zatem sześć obiektów: Sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, Ostrów Tumski, Osówkę – podziemne miasto, zamek Książ i zaporę wodną na Jeziorze Bystrzyckim – te trzy ostatnie z terenu Powiatu Wałbrzyskiego. Rusza również serwis Tajemniczy Dolny Śląsk
Kampania odbywać się będzie równocześnie na wielu nośnikach. Emisja spotu rozpocznie się od 1 marca w telewizji na kanałach grupy ITI, czyli w TVN, TVN 24, TVN Meteo, TVN7, TVN Turbo, TVN CNBC +ITVN Europa); grupy Polsat (Polsat, Polsat Sport, Superstacja); Telewizji Publicznej (TVP1, TVP2). Ponadto w kanałach sportowych: Eurosport, Eurosport 2, Canal+ Sport i w kanałach tematycznych: National Geographic, Nat Geo Wild, Travel Channel, Planet, AXN, BBC Knowledge, , Fox, Kino Polska, Fox Life, VIVA, Comedy Central, Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery World.
Od maja, na parę tygodni przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, film promocyjny pokazywany będzie w kinach w Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu; w tych miastach zainaugurowana zostanie również kampania billboardowa.
Internet nie zostanie pominięty, spot pojawi się na głównych stronach największych polskich portali jak: onet.pl, wp.pl, inetria.pl, gazeta.pl, a także na wybranych portalach turystycznych w Czechach, Słowacji, Niemczech i we Włoszech.
Podczas tworzenia założeń kampanii przeprowadzono badania m.in. wśród turystów polskich, czeskich i niemieckich. Większość z nich wskazała, że Dolny Śląsk jest dla nich regionem o bogatej historii, pełnym wspaniałych zabytków a jednocześnie tajemniczym. Tematem przewodni kampanii stała się więc tajemniczość, a Dolny Śląsk zaprezentowany został jako miejsce, które każdym swoim zakątkiem zachęca do odkrywania sekretów i dzielenia się wrażeniami.
– Wielokrotnie powtarzałem, że Powiat Wałbrzyski ma ogromny potencjał turystyczny, dlatego bardzo się cieszę, że zostało to dostrzeżone i ujęte w filmie promującym Dolny Śląsk. Na pewno jest to duże wyróżnienie. Dzięki temu o atrakcjach turystycznych powiatu dowiedzą się nie tylko mieszkańcy Polski, ale także i osoby spoza jej granic, tym bardziej, że jednym z głównych kierunków rozwoju Powiatu Wałbrzyskiego jest właśnie turystyka – komentuje starosta wałbrzyski Robert Ławski.
Reżyserem spotu jest Sambor Wilk, autor kampanii województwa świętokrzyskiego – „świętokrzyskie czaruje” oraz kampanii  Radia TOK FM. Łącznie film reklamowy emitowany będzie  97 razy dziennie (w sumie prawie 8,7 tys. emisji). Kampania „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” stanowi pierwszą część strategii wizerunkowej województwa przewidzianej na lata 2011-2013, a jej koszt przekroczy 9 mln zł.

{youtube}<iframe width=”560″ height=”315″ src=”http://www.youtube.com/embed/xZ5ZmI5wB0w” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>{/youtube}

29 lutego 2012

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

cheap prom dresses, cartier love bracelet replica uk, Christian Louboutin Replica, christian louboutin replica, hermes bracelet replica, cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica